marți, 3 septembrie 2013

TTC #4 - Water Marble (FAIL!)

No. Words. Just. Check. The. Photos. And. Die!

Yep, my first attempt on dry water marble was such a HUGE FAIL! I'll do it again when I'll definitely have more time.

Until then, "enjoy" this big fail.. (Oh, and ignore the mess on the desk)

P.S.: The only marbled nails I like are the ones I did with the textured polish I did out of Essence Black Is Back and a small container of glitter, my brand new speckled polish from YesLove and a milky white from Gabrini.



5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mercii, m-am chinuit ceva pana sa fac modelele, am folosit o mapa de plastic si nu prea s-a aplicat bine oja, dar oricum le-am sters imediat dupa ce le-am postat.. Cred totusi ca pastrez marble-ul negru ramas pentru alte manichiuri. :D

      Ștergere
  2. Eu sunt la a multa incercate si tot prost imi iese :) asa ca zic la tine e bine cum ti-a iesit la prima incercare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* O sa mai incerc intre timp, poate-poate imi iese mai bine. Astea le-am lasat vreo 5 ore sa se usuce. :))

      Ștergere
  3. mie mi place cum au iesit :d nu prea arata a water marble, dar a iesit interesant modelul :*

    RăspundețiȘtergere